петак, 10. април 2009.

Принц Емануел Филиберто обишао жртве земљотреса

Принц Емануел Филиберто са супругом, Принцезом Клотилдом, обишао је подручје Италије погођено тешким земљотресом. Они су обишли преживеле и спасилачке екипе у граду Лаквили, где је погинуло око 300 особа а хиљаде су остале без домова.


„У овим тренуцима наше мисли су са породицама жртава ове трагедије“, рекао је Принц. „Догодило се нешто страшно, а размере катастрофе се погоршавају из сата у сат. Веома сам забринут због последица које ће настати због тешких оштећења великог броја кућа, које су сада неусељиве.“

Упркос трагичним околностима, Принц је похвалио реакције Италијана на ову катастрофу.

„Италијани су доказали да су јединствени, ово је одличан пример солидарности у тешким тренуцима, и ја сам поносан што сам Италијан. Срећан сам што су многи пријатељи Куће Савоја укључили у акцију прикупљања помоћи и омогућили нам да допремимо три шлетера хране. Јасно, у пуној координацији са Војском и Цивилном заштитом.“

Кућа Савоја била је Краљевска породица Италије до 1946. године када је на референдуму одлучено да се монархија укине. Принц Емануел је унук последњег Краља Италије.

У понедељак је Принц покренуо кампању солидарности међу пријатељима Куће Савоја и члановима витешких редова Краљевске куће. Он је посетио два избегличка логора и пољску болницу, а затим продужио у Центар за координацију помоћи да би проценио који је најбољи начин да се дистрибуира помоћ коју је понудила Кућа Савоја.

Нема коментара: