петак, 6. јун 2008.

МОНАРХИЈА КАО КОРПОРАТИВНИ БРЕНД


Овај рад проучава монархију кроз визуру корпоративног бренда. Базиран је на многобројним разговорима са људима који имају опширно знање и искуства са оним што ми зовемо „управљање круном као корпоративним брендом“, укључујући највише службенике шведског краљевског двора и чланове шведске краљевске породице. Текст се ослања на литературу о монархијама, гледано кроз више дисциплина; али нисмо нашли претходну литературу о овој теми.

Главна питања која смо проучавали су:
  • Шта је то што чини круну (монархију) брендом (поготово оним који је сличан корпоративним)?
  • Како се позиција монарха и монархије (круне) развила кроз време у смислу односа са државом и грађанима?
  • Које су главне особине круне као бренда – 5 кључних елемената?
  • Које су основне вредности и потенцијали монархије као бренда, која очекивања грађана треба да испуни?
  • Коју улогу комуникација може да има у подржавању/одбрани круне?
  • Како се концепт брендирања употребљава да изгради и сачува круну?
  • Како монархија показује и како би требало да показује „Како напредујемо“?

Прочитајте рад на адреси:

МОНАРХИЈА КАО КОРПОРАТИВНИ БРЕНД

Нема коментара: